efsaneisrafilova90 salam. Adinizda azerbaycanli olsugunuzu basa dusduyum ucun yaziram ☺️ Inek sudu usaqlar daxil hec boyukler ucunde faydali deyil. Cox agirdir. Kecmisden gelmis bir seydir deye dogru oldugunu dusunmeyin. Kecmisde verirdiler cunki basqa careleri yox idi. Inek sudu yerine kalsiumu qatiqdan, suzmeden, pendirden, kefirden almaq daha dogrudur. Sud xeyirli bir mehsul deyil. Qaracoyer daxil diger orqanlara zerer vurur. Heleki balaca bir usaga ne qeder ziyani var siz bir dusunun. Onun yerine yemeyini deyismeyi yoxlamisinizmi? Yeni bilmirem hansi smesi verirsiniz ovladinzia amma basqa smese kece bilersiniz. Yeni onlari yoxlayin. Eger yene hec bir smesi goturmedise kasalara, purelere kece bilersiniz ve smesi kese bilersiniz. Eger yox men ovladima sud verecem deyirsinizse bahada olsa ozunuz evde badam sudu duzeldib onu verin yada keci sudu tapib onu sulandiraraq verin. Ve anladigim qederiyle ovladiniza sirin su verirsiniz. Oyretmek kimi olmasin amma bunuda etmeyin. Ovladinizin istahini kesirsiniz belece. Ona gore belkede smes yemir. Pesoqu usaqlara hec 3-4 yasina qeder meslehet vermirler. Yenede sizin bileceyiniz bir isdir. Allah ovladiniza sagliq versin ☺️