buseokur08 ezgiii12490 iyileşmiştim artık ilacı kullanmak istemiyordum bebeğim de var doktor emziriyorum diye ona göre yazmıştı ama benim ilacı çok içmek istemiyordum 2 ay kadar kullandım bıraktım sonra
ezgiii12490 arzu38arzu sizinde gün içinde nefes darlığı oluyor muydu peki nefes egzersizin günde kaç defa ne kadar süre yapiyounz
arzu38arzu ezgiii12490 ben avmlere giremiyordum nefesim daraldığı için. Hemen çarpıntım oluyordu sonra uyuşma vs. O anlarda hemen yapıyordum normal zamanlarda da sabah öğle yapıyordum. Öğlen genelde meditasyonda yapıyordum beden sakinliği için
arzu38arzu ezgiii12490 biraz daha terapiye yönelebilirsiniz. Göğüs hast kardiyoloji vs bu bölümlere gittiyseniz bir sorun yoksa terapiyle rahatlayabilirsiniz
arzu38arzu ezgiii12490 ilaç tek çözüm değil bunu anlatmak istiyorum biraz hayat tarzını değiştimek bu kaygıların kaynağını bulmak belki sizi rahatlatabilir