inci86 Kızlar kenarda biraz birikim var istiyoruz ki biraz altın dolar falan çıksın öyle alalım.Sizce şu zamanda beklemek mi mantıklı yoksa almak mı🥲
Lolik inci86 Altın düşmüşken beklemek mantıklı ama yaz geliyor araba fiyatlarıda artar , al sat işinden anlayan birine sormanız daha mantıklı gibi.
deniz255 inci86 şu an araba piyasası inanılmaz durgun. Ama altın vs çok oynak. Doğru zamsnı bulmanız lazım
amansallagitsin inci86 piyasa değerlerini takip etmesi gerekiyor esiniz kar zarar ortaya çıkarıp öle mantıkla ilerlemek lazım altın yükselsin araba alalım dıe beklersens bu kes araba fiaytlari artar fln fln iyi analiz yapmak lazm
Lolik inci86 O fiyat aralığındaki arabalarda çok oynama olmaz sanıyorum altının yükselmesini beklemek daha karlı olur . Siz yine piyasayı bilen birine sorun zarar etmeyin.