KendiEvimdeDeplasmandayim
Rica ederim 🌸
Yatak sıkıntısını bizde epey yaşıyoruz 12,5 aylık hala daha aşamadık. Nereye gitsek beşiğini arıyor, tam derin bir uyku sağlayamıyoruz ve bir ara bende taşınabilir cinsten yatak almayı düşündüm (evimizde ahşap beşik kullanıyoruz en büyük pişmanlığım 😭) ama çok çabuk büyüyorlar ve ne kadar kullancağımızda meçhul 🥲