Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık , ek gıda da yemeklerinde falan illa ki bebek salçası olmak zorunda mı , mesela bazıları diyor ki evde ne yemek yapıyorsan ona da tattır ki tadına alışsın ilerde sıkıntı yaşamasın. Bende bazen çorbalarıma tuz atmadan veriyorum. İçine de ekmek doğruyorum minicik. Bilmiyorum doğru birşey mi yapıyorum ben. Sizin fikirlerinizi merak ediyorum