beybitolat pedagog’a götürdüm birisi diyor ki bırak rahatlama mekanizması kendi bırakır diyor şimdi bir de belediyenin kendi psikologları varmış oraya götürüyorum ama yani 2 haftada bir 40 dakika görüşüyorlar o da çok bir etkili olmuyor açıkçası onlar da senin benim gibi konuşuyor çocuk o kadar alışmış ki söz veriyor tamam diyor ama unutuyor eli ağzına gidiyor