bbk88 2.5 tog karda kışta giydirdim bir kaç kez içine sadece zıbın olmasına rağmen hep terletti bebeğimi. Boşuna aldım gibi bir şey 🥲 1 tog içine pijama giydiriyorum alt üst uzun kollu. Ayağına da bileğini sıkmayan çorap giydiriyorum. Üzerini örtmüyorum. Ev 22-23 derece terlemiyor üşümüyor