duru_kizim çok zararlı gözüyle bakıyoruz ama bana göre gözleri kıpkırmızı olacak derece de uyumaması bana daha zararlıymış gibi geliyor . Benim bahsettiğim sallama hızlı değil zaten sadece varlığınızı hissettirecek kadar . Asla suçlu hissetmeyin çünkü bunların hepsi yaşanacak 😊 bebeğim 7.5 aylık şuan uyumadıkça kademe artırmak zorunda kalıyoruz ana kucağı, sling , kanguru , ayakta sallama , kucakta sallama yani bu zamana kadar denemediğimiz şey kalmadı bizimde . Büyüdükçe biraz daha oturuyor ama herşey geçici olduğunu bilin . Bir de ana kucağınız varsa bebeğimi ona koyup kemerlerini takıp elimde gezdiriyordum o da uyutuyordu denemediyseniz deneyin isterseniz .