kokusudalin Minik0212 benim bebeğim her ay 1.5 kilo alıyordu boyu da uzuyordu 4 aylik olduk 600 gram almis boyu 1 cm uzamış . Ilk aylar almasi lazım zaten en az ayda 1 kilo büyüdükçe yavaşlıyor tabiki ama 😊
Minik0212 Prenseslerin_annesiii anne sütü de arada. Mamada bebegım ıcmeyı çok seven ıkısını de verıyorum
Handeeeeee Gamzem12_y burada bebeğinin az kilo alışını düşünüp endişelenen biri varken niye benimki bir ayda iki kilo aldı diyorsun? Marifet mi şimdi? Senin bebeğin çok fazla almış bana sorarsan bir ayda 2 kilo aşırı fazla bi de maşallah diyelim diyosun 😂 Bence üzülelim
Esdoel Bence normal bı de 1 buçuk aylık olduk 1 buçuk ayda 2600 kilo almış doktor mamayı azalt çok kilo alıyor dedi ama ağlıyor sürekli aranıyor napiyim mecbur veriyorum
Cansu331 Esdoel benim bebeğim 82 günlük. Sizinki kadarken mamayı bırakmıştım ağladıkça meme verin susmazsa kucaklayın öğün koklayın konuşun gazını çıkarmaya çalışın mamayı en son çare verin zamanla alışıyor ağlama sebebi sadece mama değildir kesinlikle
Badevehande Handeeeeee üzülecek bir durum yok bence sadece anne sütü alıyorsa 2 kilo alması normal benim bebeğimde iki kilo almıştı ama burada konu kaç kilo aldığı değil tabiki bunu söylemesi yalnış
Gamzem12_y Handeeeeee siz üzülebilirsiniz benim bebeğim sadece anne sütüyle aldı o kiloyu ve doktorumuz gayet iyi bol bol emzirmeye devam et dedi bu foruma girip birilerini eleştirmekten başka işi olmayan insanlar asıl size üzülüyorum yazık
Esdoel Cansu331 zaten sürekli mama vermiyorum emziriyorum baktım saatler oldu ağlıyor hala susmuyor öyle veriyorum verince de maşallah içer içmez uyuya kalıyor 3 4 saat utanmıyor mecbur veriyorum durmuyor yoksa