kayamommy hastalanmayancocuk postu vardı bununla ilgili okuyun isterseniz hem gebeyken emzirmiş hem tandem emzirme yani iki bebeğini de emzirmiş doğum sonrası süt üretimi talebe göre oluyor diyor klasik vücut üretiyor buna göre. İsteyerek kısa süre de olmuş gebelik İlk doğum şekliniz neydi merak ettim :) Benim sezaryen gebelik diyince kanım çekiliyor 🤣 Kötü geçmedi aslında sonrası zorladı üç gün lohusalık psikolojisi daha zordu daha doğrusu