1fgn Kızlar hamilelikte ve 10 güne kadar hiç bir problemim yoktu ancak son 10 gündür çok sıkıntı yaşıyorum. Virüs sebebiyle hastaneye gitmeyi erteliyorum. Var mı başına gelen nasıl çözdünüz
Deletedmom245 1fgn ben🙋🏻♀️ Kefir için bol bol bağırsak düzenleyici özelliğiyle hemen çıkarıyor sevmiyorum diye meyveli olanlarından içtim çok etkili oldu birde bir kaşık zeytinyağı için 🤞
Bhs 1fgn bende kabızlık sorunu olmamasına rağmen dikişlerim ve hemoroid dolayısıyla tuvalete çıkmaya çok korkuyordum bir arkadaş duphalac diye bir şurup tavsiye etti emzirirken içiliyormuş ona da doktoru vermiş alıp bir iki gün kullandım çok işe yaradı
1fgn Deletedmom245 teşekkür ederim deneyeceğim. Çok zor bi durum ya şuan hicbir şey yiyesim yok ve emziriyorum 😐 bugünü de atlatırsam bi süre sadece sıvı beslenecegim daha düzelme olmazsa doktora gideceğim artik
1fgn Kadriye88 bende o çok zor duruma girmek üzereyim ne sürede etki etti zeytinyağı 10 dk ya falan fayda gösterdi mi acaba 🙈
Deletedmom245 1fgn canım Araştır kabız yapacak şeylerden de uzak dur. Ama birşey yemediğin içinde çıkamıyorsun bir yandan çnkü dolmadan bağırsak kendini boşaltmaz
1fgn Bhs evet bende çok korkuyorum yine de deniyorum ama maalesef, bebekte olunca açıkçası wc de çok vakit kaybedemiyoruz. Bakacağım o şuruba da
Dnzdnz Ekmeği bir süre kesin zeytınyağı kuru kayısı bol su tüketin ben bir çorba kaşığı zeytinyağının üzerine bir kaç damla limon sıkıp içiyordum üzerine de su mutlaka fayda sağlar .bazı zamanlar da 4 5 kuru kayısı üzerine su suyu en az 2litre için