6.5 aylıkken annemlerin yaşadığı şehire gitmiştim, orda dönmeyi öğrendi. Yerde döne döne uyumaya alışınca eve geldiğimizde park yatağı istemedi.
Sürekli dönmek isterken kenara değdiği için uyanıp ağladı o yüzden de kaldırdım yatağı.
Zaten yaz ayıydı, yere yatak yaptım hep, sonrada oyun parkı gördüm İnternet de içinde yatağı da vardı onu aldım. Çok büyük ben bile girip yatıyorum içinde.
Şimdi onda rahatça dönerek uyuyor. Şuan 15 aylık 🥰