Livabz kızlar çocuğum 3 yaşında çok degil ama bir kaç gundur dizlerim ağrıyor diyor geri geçiyor ve bu aksam oluyor randevu aldım ama yaşayan varmı
mavikuss_ Livabz bizimde aynıydı kan tahlılı yaptı doktor d vitamıni ve demir eksikliği cıkti agrı yaparmış sımdı kullanıyoruz demiyor agrıyor diye
GkcnKn Bizim de çok oldu hatta korkuttular hiç duymadım ağrımaması gerekiyor falan dediler şimdi 4:30 yaşında ara ara yine ağrıyor korkulacak bir şey de yokmuş büyüme ağrısı bir de artık hareketli oldukları için ondan da çok agrilari oluyor