AtesPerisi organik combiotik kullandık yaşına kadar. Kilo alımı hep üstte gitti. Yaşından sonra mama değişikliği yaptık sonra tekrar hippe geçtik ama artık kilo alımını mamanın etkilediğini düşünmüyorum tabii. Hareket, ek gıda vs. Sebep artık. İlk aylarda biraz aldı sonra durdu. Boya gittikçe o tontişlikte gitti 🤦🏻♀️ ama genel olarak yaşına kadar memnun kaldık biz, kilo aldırması iyiydi