n58 7 buçuk aylık kızımın sürekli tırnakları kırılıyo hiç uzumasını beklemiyorum nerdeyse hergün uzayan yerlerini kısaltıyorum ama yinede kırlıyolar sizce neden böyle oluyo el ayak ikisife aynı şekilde