Pispispis_06 kahvaltı yapmam genelde saat 12/1’i buluyor kahvaltı dediğimde kahvaltı değil yani ne bulduysam hemen hızlı hızlı yiyorum oğlum küçükken çok daha zordu hep yarım kalırdı eve çıkdığımız ilk günden beri tek baktım şimdi oğlum 9,5 aylık daha rahatım mama sandalyesine koyup beraber yiyoruz boğazıma dizilmeden rahat rahat yiyebiliyorum he çoğu zaman çayımı sıcak içemiyorum o ayrı misafir içide benim hep buzluğum doludur onu şöyle yaptım akşamları eşim geldiğinde çocuğa baktı bende hep hazırlık yaptım sarma, kabak/biber dolması doldurdum. 1 kg ince bulgurdan içli köfte yaptım 12 paket çıktı yıkanmış doğranmış taze fasulyelerim var haşlanmış nohut, fasulye ve yeşil mercimeğim var. Poğaça yaptım çok 10 pakete yakın sadace çıkartılıp pişirilicek. Karnıyarığım var hazır. Hazır mantı ve süperfreshin hazır börek ve pizzalarından var. Dünde kıymada alıp köfte yaptım koydum tavukları yemeklik doğrayıp koydum birazınısa şinitzhel olarak hazırladım eşim pazar günleri evde genelde ozamanlar yapıyorum bunlar beni aylarca götürür zaten virüsden dolayı eve misafir de kabul etmicem ani misafirler için hazırlamıştım ama ülkenin hali ortada allah sonumuzu hayır etsin 🙏🏻