Kızlar size bir sorum olacak. doktorumuz bize bestiron kan damlasını verdi günde 7 damla olarak direk ağızdan dedi. Ama tadı çok ekşimsi ve boğazı yakıyor. Bebeğim her içmesinde gözünden yaş geliyor o kadarki zor yutuyor istemiyor. Sizce mamasına katıp versem sorun olur mu yani bu şekilde yapan var mı?