Bebeğim 3 aylık oldu. Bir kaç gündür uykuya geçişte ve emmede çok zorluyır. Hele bugün beni çileden çıkrdı resmen. Karnı aç emmiyor, uykusu var uyumuyor ağlıyor. Duş aldırdım rahat etsin diye yok direniyor. Kucağıma yatırınca kafasını geriye atıp gerinerek ağlıyor , memeyi alıyor bırakıyor ağlıyor. En son kapkaranlık odada emzikle uykuya geçirip öyle emzirdim. Ne bu şimdi anlamıyorum :( oturup ağlıcaktım az kalmıştı :(