cdss Kızlar 3.5 aylığız bebeğim gündüzleri çoğunlukla 2 ya da 2,5 saatte bir acıkıyor dayanamıyor sizde de benzer durumlar var mı , 120 cc içiyor bu arada
rachelgreen_ cdss benim bebeğim de öyleydi ama farklı mamada da aynıydı yani bu bebeğin iştahıyla ilgili bence
alya_mom cdss biz Hipp kullanırken bizimde çok sık acıkıyordu beş gündür başka mamaya geçtik 3-4 saat geçmeden asla acıkmıyor meme yada mama istemiyor
analikzormus cdss iremm58 rachelgreen_ alya_mom Kızlar bebeğim 6 aylık. Dün aldık hipp mama asla içemedi üzerinde yazana dikkat ederek hazırladım ama içiremedim. İlk kez biberon kullanıyor. 45 dkda bir uyanıyor gece aç kaldığından uyandığını düşündüğümüzden aldık. Nasıl içirebilirim bana akıl verir misiniz
cdss alya_mom teşekkür ederim sakıncası yoksa başka mamaya neden geçtiniz bu hipp anne sütüne yakın olduğu için çabuk acıkıyor diyorlar ama
rachelgreen_ analikzormus İlk kez biberon kullanıyor Muhtemelen sorun mama değil bu kısım. Kaşık biberonla deneyebilirsiniz bir de. Ama bence emiyorsa mamaya hiç bulaşmayın doktorunuz söyledi ise ayrı tabi.
cdss analikzormus bence de biberondan kaynaklı olabilir doktorunuza danışsanız daha iyi yardımcı olur
analikzormus rachelgreen_ ya emiyor ama her 45 dkda bi uyanınca aç kaldığını düşündüm çok stresli ve uykusuz bi zamandan geçiyorum zaten o yüzden alalım dedik. Wee babynin cam olan biberonu var doktora haftaya götüreceğim
analikzormus cdss haftaya gideceğiz doktora sütümün yetmediğini düşünüyorum ama bakalım. Bi aydır hiç kilo almamış
alya_mom cdss benim bebeğim kolik çok gazlı bir bebek Hipp bizde ekstra gaz ve kabızlık yaptı o yüzden aptamil Presyneo ya geçtik
sevdehakan cdss bebeğim 5 aylık doğduğundan beri hipp ile besleniyor. 3 aylıkken sizin bebeğiniz gibiydi. Şuan 4 saatte bı 180cc içiyor
cdss sevdehakan yalnız olmadığıma sevindim büyüdükçe daha da değişecek sanırım 180 cc ye hangi ayda geçtiniz ?
dagliikizler cdss biz 3 aydır 180 içiyoruz 8 ay 19 günlük ikiz kızlarım var ama arkadaşımın oğlu 2 ay küçük 210 içiyor daha da yer içer yani bebekle alakalı birşey bence 🥰
sevdehakan cdss bu durum bebekten bebeğe değişiyor 4.5 aylıkken 180 e başladı şimdi ek gıda veriyorum doktorum 1 öğün ek gıda bı öğün mama dedi o şekilde devam ediyoruz
dagliikizler cdss azda geçiyor olabilir mi 120 değil de 150 verin öyle deneyin atak haftasına da dikkat edin o da etkiliyor
cdss dagliikizler 150 denemiştim o zaman da mamayı tam bitirmedi yine 2 saatte bir acıktı ben de sonra yine 120 den devam ettim , atak haftasında daha mı az içiyorlar daha mı fazla içiyorlar