pamuksekerim__ Sulee_ cok kötü bir salgın var bizde ailecek geçirdik. Ama ara ara yine bi hasta gibi oluyoruz düzene giriyor. Ben ne kullandim hatırlamıyorum ama yazicm sana adini atmamıştım kutusunu
Sulee_ pamuksekerim__ tamam çok teşekkür ederim vallahi evet ya dediginiz gibi salgin çok fena kimle konuşsam çevremde kusma ishal olduk diyor