Arkadaşlar 19 gün önce doğum yaptım lohusalıgım çok zor geçiyor ama sadece bunu ben biliyorum kimseye belli etmemeye çalışıyorum ama içimde fırtınalar kopuyor . Eşimden ilgi sevgi bekliyorum ama en ufak şeyde sinirleniyorum konuşmak istemiyorum sorduğu sorulara cevap vermiyorum soru sormayınca da sinirleniyorum bu durumdan çok sıkıldım artık şu an buraya yazarken bile zorlanıyorum sanki beynim donmuş gibi