Kızlar merhaba bu aylarda olan bebeklerinizin anlaşılır kelimesi var mı , benim oğlum şimdilik sadece atte (anne ) demeyi öğrendi , bilinçli olarak onu söylüyor, onun dışında alkış , baybay vs yapıyor , alkışı ben yapmadan sadece dilimle alkışş deyince yapabiliyor , onun dışında şimdilik aklıma bir şey gelmiyor , emekliyor ayağa tutunup kalkıyor , sürekli yürümek istiyor 😬, sizde durumlar nasıl hem bilgilenelim hem de sohbet olsun. 🌸bu arada henüz 11 aylık olmadık az kaldı ama 🥰💙( 10.28😂)