zynpbhrinc merhaba bebeğimin ameliyatını Bilkent şehir hastanesinde Harun hocamız yaptı. Bebeğim yaklaşık 2.5 aydır küçük çişini yapamiyordu başta 4 gün üroloji servisinde yattik çeşitli tetkikler yapıldı sistografi gibi ama bir şey çıkmayınca mr istediler mr sonucunda gergin omurilik sendromu olduğu anlaşıldı omurilikte lipom ve gerginlik varmış ameliyatta sinirlere gelmeyen lipomlar temizlenmiş sinirlere gelenlere dokunmamislar bugun tam 1 hafta oldu sonda vardı çıkardılar yapamadi çişini bugün tekrar çıkardılar yine çiş yok inşallah yapar sinirler hasar görmüş geri dönüş olabilir de olmayabilir de olmazsa tak eğitimi alacağım ve tak ile çişini günde 5 6 defa ben boşaltacağim nasıl olacak bilmiyorum benimle aynı yollardan geçen birileri var mi ki burda kaç gündür hastane ortamı ameliyat ameliyat sonrası bakım çok zor 😔