mavi176_ merhaba benim kızımda 26 aylık reflusu var dogustan 14. Aya kadar kustu ama gelişimi iyi gıdıyor dıye ilac başlamadı doktor sadece kusmasını engellesin diye o zamanlar maflor plus kullandık 1 sene sonra doktor 14. Aya gelince kuması tamamen kayboldu onu da kestik sonrasında kızımda cok fazla iştahsızlık başladı herseyı yerdi şimdi 2 yaşında reflüsü hala var kusması yok ama midesi bulanıyor sürekli karnım agrıyor dıyor gece yuz üstü uyur hep sürekli blrsey çiğner agzında iştah deseniz oda yok dun doktora gittik gaviscon deneyelim dedi biradan ilk dozu vercem su kadar süre kullan diyede demedi ne kadar kullanmam lazım bılmıyorum ins iştahına ve midesine iyi gelir bu iştah beni cok yordu gelısımi iyi dıyor doktor suan 12 kılo ama 1 senedir aynı kiloda siz ne kadar süredir bu ilacı kullanıyorsunuz ne kadar ml veriyorsunuz🥹🥹