büyüyü bozmak istemem ama mesela bir yılda kaç kız kaç erkek bebek doğmuş diye bakıldığında her sene erkek bebek sayısı kız bebek sayısından biraz daha fazla oluyor. Fark büyük değil, 100 kız bebeğe karşılık 105 erkek bebek doğuyor gibi düşünebilirsiniz.