oktay06 kızım da 1,5 yaşındayken geçirdi. Ateşini birkaç gün düşüremeyince acike gittik. Özel bir ilacı varmış o olmadan geçmiyornuş, kusmaktan çok sıvı kaybı ile organlarında hasar olışur havale geçirir falan dedi kaç doktora sorduysam. İlacı kullandıktan sonra hemen kesildi kusması. Mutlaka doktor ne ilaç verdiyse kullanın. Çok çok geçmiş olsun 🌸