123456777 esranr98 büyük stad maçımı yoksa amatör gibi mi, akşama dayanamaz bence bi maçın başlayıp bitiş zamanı falan uzun oluyor. Arkadaşımında 18 aylık bebeği var kafeye gidip oturmayı bile çok görüyo açıkçası😅