Birkaç ay önce aşırı dökülmem oldu kan değerlerime baktırdım folik asit düşükmüş b12’im de normal aralıktaydı ama biraz yükselsin diyerekten dr hem b12 hapı hem folik asit hapı yazdı 2-3 hafta sonra azaldı gerçekten.
Ducray’in bir şampuanını da söyledi aldım ama şampuandansa haplarla toparladım diye düşünüyorum çünkü şampuanı düzenli kullanmadım.