metinaras1 kızlar merhaba oglum 2 bucuk yaşında konuşmak istiyor işine geldi gibi tabi ama henüz konuşmuyor ama herşey anlıyor yapıyor vs ama ellerinin üzerini çok ısırıyor artık kıpkırmızı oluyor gebelikle heyacnlanınca sinirlenince yapıyor
mavi_123 metinaras1 bence dönemsel birşey benim oğlumda her dönem bir alışkanlık yapıyor sonra bırakıyor bi ara dudağını çekip yara yapıyordu sonra bıraktı bi ara burnunu karıştırıyordu şimdi azaltmış artık