bellisima leblebi616 ben çok çok sıkışınca calpol veriyorum geriye kalan karanfil tetagil fln hiç ise yaramadı. Bakalım. Tam 8. Ayda çıkacak diye totem yaptım 🤣 çıkarsa yazarım
leblebi616 bellisima bizimde aynı ya ağlamaya devam ve ne diş var ne bişey çok aşırı huysuz ya huyu böyle yada diş artık anlamıyorum☺️
bellisima leblebi616 bizim ağlamalar vs hepsi kesildi ya diş damağa yerleşme sürecinde agliyormus bizimki