mavi_123 Arkadaşlar kan tahlilinizde PLT ( trombosit) değeriniz kaç çıkıyordu? Tedavisi için n’aptınız? Korkulacak bir hastalıkmı?
mavi_123 brvnkr sizindemi trombosit (PLT) değeriniz yüksek çıkıyor? Kaç çıkıyor? Bana dahiliye hematolojiye git dedi Salı günü gidecem bakalım ne dicek
mavi_123 brvnkr sizin değeriniz 429 ise çok değil ki 450 üzeri yüksek sayılıyor. Benimki 476 çıkmıştı. Morlu yok. Ağrı nerelerde olur?
brvnkr mavi_123 benım morarma bar belkı ondan degıldır benım morluklar kemıklerım aşırı ağrıyor üzelıkle kol bacakta
brvnkr mavi_123 benımde belkı ağrı ondan degıldır değerlerım çok düşük ferritın 13 benım ☹️ dıger 4 değerımde düşük