yigitinannesii22 Kızlar 7 aylık bebeğimin tırnak batması var. Parmağı kızarmaya başladı misafir olarak eskişehire geldim doktor önerisinde bulunursanız çok sevinirim
zarifhanim yigitinannesii22 Geçen hafta Büşra Duygu Kağızmana götürdüm ben sormadan baktı her şeyine. Bir görünün derim, tırnak batması için çocuk cerrahiye gönderir ama.