Kızlar oğlum 10 aylık, prematüre olarak doğdu yoğun bakım sürecinde bize ilk 1 yıl sünnetin yasak olduğu söylenmişti ama nedeni söylenmemişti bizde bugün çocuk cerrahi bölümüne gittik doktor bize oğlumda peygamber sünneti olduğunu 1 yaşından sonra hem sünnet hemde o bölgedeki sorunun gidebileceğini söyledi bizi çocuk üroloji bölümüne sevk etti, süreç nasıl oluyor bilenler anlatabilir mi, zor mu geçiyor kolay mı