Anne
Baba
Babaanne
Dede
Abi
Hala
Tede (teyze)
Abla
Uf (su)
Gogu (korktum)
Mama
Meme
Mee (kuzu)
Cik (kuş)
Uşş (üşümek)
Düt (araba)
Bebe
Ayı
Ayyan (ayran)
Bitti
Aman
Allah
Amin
Gel gel
Nar
Aç
Git
Gol
Hobba
Pisi
Hav hav
Pırt
Kaka
Ayşe
Dıgıdık
Babina (balina)
Kanka
Bubun ( burun)
Piş(yemerken pişirken kullanıyo kelimemi bilmiyorum)
Mor
Mabi
Benim
İyi misin
İndir
Kalk
Düştü
24 aylık kızım kelimeleri aklıma gelenler yeni yeni iki kelimeli cümle anne gel, baba gel, anne mama, anne düştü ama kız çocukları erken konuşur derler ya bana az gibi geliyor biliyorum kıyas iyi değil ama çevremizdeki akran sayılacaklar baya baya cümle kuruyor