bebeklihomee mavigibibakti benim doktorum izin vermişti ben yedirdim 7 aylıktan itibaren 11 aylık hala çok sever
gamzegem mavigibibakti ben veriyordum pirinçli yemeğini yapıp omlette yapıyordum 1 yaş öncesi ıspanakla hiç duymadım yasak diye
birdemlikcay mavigibibakti Ben de bazı yerlerde yasak diye duymuştum ama hazır mamaların bazılarının 6. Aydan itibaren ıspanaklı olduğunu görünce denemek için alıp öyle verdim. Sonra kendim tazesiyle yemek yapıp öyle vermeye başladım. İlk 8 aylıkken felan denemiştik sonra normal vermeye devam ettim.
gulsimacansu58 İçinde çinko oldugu için haftada 1 verilmesi gerekiyor diye biliyorum ben bende verdim kızıma çok da sever
bebikomomyy prlkkcnssss ben soğan ve kıymayı biraz zeytinyağında kuvurup ıspanakları ekliyorum oda biraz kavruluyor daha sonra 1 yemek kaşığı pirinç ekleyip suyunu koyuyorum o şekilde pişiyo çok az limon sıkıp içiriyorum bebeğim çok sevdi
yaman2606 Aaa böyle bi şey de mi vardı 😮 ıspanak hiç duymamıştım oğlum 9 aylık 7 aylık falandı ilk verdiğimde
birdemlikcay premses7_ haşlamaya gerek yok ki önce tavada ıspanakları azıcık yağla pişirip üstüne çırpılmış yumurtaları döküp hazırlayabilirsiniz ben öyle yapıyorum. Ispanak zaten hemen pişiyor.
yenibir mavigibibakti ben veriyorum kakası yeşil oldu bildiğin ama sorunca neyse ki sıkıntı değilmiş 🤭
gamzegem premses7_ içine peynir de ekleyebilirsiniz ıspanak yanında. Benim oğlum peynir yemez anca öyle yediriyorum 🥲
premses7_ gamzegem labneli yumurtayı sever bide ıspanaklı halini deniyim☺️ ek gıda dönemi ne zormuş, 💆🏻♀️😃