leyli44 2 sene önce yaptım doğumu kızım 2 yaşında hayır emzirmiyorum ama damla damla olmasına anlam veremedim hatta söktürsün die kekik çayı içdim ama gene olmadı bu durum çok rahatsız etti beni aferdersinz peceteyle silince geliyor veya akıyor ama tam olmuyorum geçen ay kadar değil Yani bu adet oldummu olarak sayıcam anlam veremedim