Minikkalbinannesi yok anacım ben veremiyorum. Benim hem insülin direncim var tatlıya karşı koyamıyorum maalesef. Hem de duygusal açlık benimkisi. Normal insanlar morali bozulunca streslenince üzülünve yemeden içmeden kesilir ben hunharca yiyorum o anlarda. Kendimi o şekilde durdurmaya çalışıyorum sanırım. Bilmiyorum çok sıkıntılıyım bu konuda. Benim bir şeyi yememem için günah olması lazım oruçlu olmam lazım 😂 orucu açınca yine duramıyorum orası ayrı 😂 iradesizin tekiyim 🤦🏻♀️