betul97_ o zaman ben en iyisi derslerimi erteleteyim bugün üçüncü günümdü ama hiç verimli geçmedi. Birde bugün ve yarın hatırlatma dersleri varmış. Bugün parka giriyoruz arkada yığılma oldu. Yarın ve haftaya hafta sonu ders yapıp bitirecektik ve son 1 hatırlatma kalacaktı onu da sınav öncesi yapacaktık. Böyle çok mantıklı olmadı. Gurbetteyim çocuğu bırakacak kimse hafta içi yok ondan böyle düşündük ama saçma oldu sanırım.