mrs_moomm önce bir süre uanimda uzandirdim o şekilde yatırmaya çalıştım ( benimki memesiz asla uyumazdi) sonra uyumadan önce emzirdim ama memede uyumasına izin vermedim yatağına uzattım tabi aglamaya başladı kucağıma alıp sakinlestirdim yine bıraktım yine ağladı sessizce konuşup uyuması gerektiğini söyledim bu şekilde birkaç defa kucağıma alıp sakinlestiriyordum. Eğer bu 40 dk bulmussa alıp salona goturuyordum ama oyun falan oynamıyordum 10 dk bu şekilde sonra tekrar yatağa, artık yorulduğu için uyuyordu kısa sürede alıştı çok şükür. Bir de uyku öncesi rutinleri oluşturun mutlaka. Mesela pijamaları giydirip kitap okuma, oyuncakları toplama, diş fırçalama, saç tarama vs. O şekilde de uykuya hazırlık yaptığını anlıyordu . Ağladığı için gerçekten çok zordu ben de ağlamamak için zor tutuyordum kendimi ama çocuk bu kendini başka şekilde ifade edemez ağlar . Biz yetişkinler için bile alışkanlığı değiştirmek zor geliyor onlar için de zor gelir. Sadece kendimden çok da mahrum bırakmadım her agladiginda kucağıma hala alırım yanından ayrılmam uyuyana kadar