Merhaba, 3.5 aylık bebeğim var emzirerek uykuya geçiş yapıyor. Gündüzleri memeyi bırakıyor yatırıyorum hiçbir sorun yok. Ancak geceleri memeyi bırakıyor 1-2 dk sonra aranmaya başlıyor piş piş vs yapıyorum ama yok meme istiyor. Memeyi bırakınca omzuma almayı deniyorum memenin kokusunu alınca istiyordur belki dedim yine aranıyor 1-2 dk olmadan sonra ağlıyor. Bırakınca yatağa bırakıyorum yine yok. Bu döngü böyle hep başa sarıyor. 2 saat sürüyor gece uykusuna geçmesi en az :( siz nasıl uyutuyorsunuz?