Merhabalar, 5.5 aylık anneyim ilk bebeğim. Doğumdan sonra hem duygusal hem fiziksel zor zamanlar yaşadım. Çok erken kendim bakmaya başlamam gerekti sonra ameliyat süreçlerim oldu ve kendimi fiziksel olarak iyi hissetmem bile çok zaman aldı. Yaşadığım kaygı ve yetersizlik hissini buna bağladım çoğu zaman ama iyi hissetmemekten yoruldum artık. Ailelerimizden uzaktayız ve bebeğim yalnız kalıyor hissi beni çok üzüyor bayramda ailelerle görüştük kalabalıkta mutluydu kolay ve uzun uyuyordu sanki. Bu bile günlerce üzülüp takıldığım bir konu. Gidişatımın selameti için terapi almak istiyorum. Daha önce farklı dönemlerde terapi deneyimim var ama direkt lohusalıkta terapi almış ve faydasını görmüş olan varsa isim önerisi bekliyorum. Online olması önemli benim için ve devamlılık açısından çok uçuk seans ücretleri olmaması tabi ki. Teşekkür ederim 🙏🏻