Kızlar her gün evdeyim anca yürüyüşe çıkıyorum bebeğimle. Ailem burda değil, akrabalarım var ama sürekli görüşmüyorum. Kendimi geliştirmek, oğlumla güzel şeyler yapmak istiyorum çok bunalıyorum evde durmaktan. Tavsiyeleriniz var mı neler yapabilirim, nasıl kurslara yazılabilirim falan ?