lovebabyy Sevgili anneler kafam çok karışık. Bazı arkadaşlarım bu konuyu çok abarttığımı söylüyor ama içime sinmediği için sizlerden fikir almak istedim. Bebeğim 16 aylık. Sabah 6.30-7 gibi uyanıyor. 12’de öğle uykusuna geçiyor. 14-14.30 gibi uyanıyor. Akşam 20.30-21 gibi gece uykusuna geçiyor. Kahvaltı, öğle yemeği, ara öğün, akşam yemeği saatleri nasıl olmalı sizce? Ara öğün ve öğle yemeği hangisi uykudan önce hangisi uykudan sonra olmalı? Ben 7.30-8 gibi kahvaltısını yaptırıyorum ama bitirmesi 8.30’u buluyor. Ee 12’de uyuyacak çocuğa mecbur 11’de öğle yemeği yediriyorum ama çok erken gibi geliyor. Sadece bi çorba içirip yatırmalı mıyım? Öğle yemeğini uyandıktan sonra mı yedirmeliyim? 14-14.30’da uyanıyo ama kendine gelmesi bşyler yemesi saat 15’i buluyor. O saatte öğle yemeği de çok saçma geliyor. Sadece ara öğün verip akşam yemeğine mi geçmeliyim saat 18 gibi mesela? Benim çocuğum acıkınca yemek isteyen bi çocuk değil benim yedirmem lazım. Ha iştahı iyi orası ayrı yani tokken bile yemek yiyebilir. Yani bu zamana kadar 3 ana 1 ara öğün hep yaptık ama saatleri hiç içime sinmiyor. Öğle uykusuna kadar kısa sürede fazla yiyor gibi geliyor ve uykudan sonra akşam yemeğine kadar açlık süresi uzun oluyor gibi geliyor. Bana bi akıl verin lütfen nasıl yapayım 🤗
kirazmevsimi_ lovebabyy 07.30da kahvaltı 11.30da corba 15.00 yoğurt +meyve 17.45de akşam yemeği Uyku saatine kadar meyve yada kuruyemiş Ben bu şekil yapardim.
ilaytosss lovebabyy biz hep şöyle yapıyoruz 20 aylık olduk. Sabah 08:30 uyanma – 09:30 da kahvaltı 2 saat sonra meyve 13:00 gibi öğle uylusu için yatış 1,5 saat sonra uyanır çorba içer Sonra meyve yogurt gibi devam eder 19:30 akşam yemeği 21:30 uyku
guli0412 lovebabyy kahvaltı öğle uykusundan önce muzlu yoğurt karışımı kuruyemişte konabilir öğlen uykusundan sonra çorba sonra akşam yemeği mama yokmu hiç
lovebabyy kirazmevsimi_ ilaytosss guli0412 beginnerrmomm Öncelikle yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim 🤗 Anladığım kadarıyla böyle akşam yemeği gibi dolu dolu bir öğle yemeği verme diyorsunuz. Ya çorba ya yoğurtlu meyveli kuruyemişli şeyler ver diyorsunuz. Bu şekilde deneyeceğim teşekkürler
numbkt lovebabyy 15 aylık 8 civarı uyanıyor 9.30 gibi kahvaltı 11.30 gibi uyumadan önce ya yulaflı meyveli karışımlar ya da çorba. Uyanınca 2-3 gibi ya çorba ya da yulaflı meyveli yoğurtlu bi karışımlar yani birini uykudan önce biri sonra değişiyor. Akşam 18.30 civarı akşam yemeği ama asla akşam yemeği yemiyor gündüz çorba vs ne yediyse o. O da zorla😪 valla sizin bebeğiniz öğlen çorbalı ana yemekli bir menü mü yiyor 😅 bir de akşam yemeği mi yiyor helal olsun yiyorsa verin gitsin😅 ama öğlenleri bence mutlaka çorba olmalı sıvı gıda açısından
mrscakir lovebabyy aslında bunu kendi bebeğinizi gözlemleyip karar verebilirsiniz. Bir kaç arkadaşım akşam yemeğinde bebeklerinin yemediğini söylediği için mesela öğlen balık, tavuk yada artık sulu yemek gibi yedirdiğini, akşamda çorbayla kapattıklarını söylemişlerdi. Kimi bebek akşam ağır yemek istemiyor öğlem rahat yiyormuş deneyipleyebilirsiniz ☺️
beybitolat lovebabyy 14 aylık ben şöyle yapıyorum. 8-8.30 kahvaltı 10.30 gibi genelde kivi yiyiyor 11 gibi uyuyor 13 gibi uyanıp çorba içiyor 15-16 gibi ara öğün yiyiyor 18-18.30 akşam yemeği sonrasında uyumadanda muzlu yoğurtlu kuruyemişli birşeyler yediriyorum
lovebabyy numbkt Yiyor valla 😅 diyorum ya acıkınca yemek aramaz ama tokken bile yiyebilir 😅 ben bu zamana kadar hep kahvaltı sonra öğle yemeği (çorba, yoğurt, ana yemek) sonra uyku. Uykudan sonra ara öğün (kefir/yoğurt ve meyve ya da irmikli meyveli kuruyemişli karışımlar) sonra akşam yemeği sonra gece uykusu şeklinde yaptım. Ama fazla olduğunun farkındayım yani. O yüzden fikir almak istedim. Herkes zaten öğle yemeğini ara öğün gibi veriyormuş o yüzden ben de öyle yaparım artık. Çocuğun midesini genişletmeye gerek yok 😂
mrscakir lovebabyy benim kızım 14 aylık olacak. Sabah 7de uyanır bakımları, kahvaltı hazırlaması derken 8.30-9da kahvaltısı bitmiş oluyor 11.00’da ilk uykuya geçiyor 1 saat uyuyor 12.00’da ara öğün veriyorum 14.00’da öğle yemeği veriyorum 15.00’da 2.uykuya geçiyor 1 saat uyuyor 16-16.30’da 2.ara öğünü veriyorum 18.00’da akşam yemeği 19.30’da gece uykusuna geçiyor. Gece 2 kere besleniyordu ama bu aralar teke düşürüyoruz sonra komple kesicez bazı geceler 1 bazı geceler 2 kere istiyor henüz netleşmedik biz bu şekildeyiz 🙂
lovebabyy mrscakir Benimki her türlü yiyor 😅 doyduğunu bile söylemiyor belli etmiyor, verdikçe yiyor. Doktorum porsiyon kontrolünü sen yapacaksın, iştahlı bebeklerde o yedikçe verirsen ileride sıkıntı olur dedi. O yüzden gözlem yaparak vermem pek mümkün değil 😅