Bana bir akıl verin dostlar😂 Oğlum 4 yaşında yarım gün anaokuluna gidiyor şuan 7 ay olmasına rağmen hala kapıda ayrılırken ağlıyor, içerde mutlu hatta yaptıklarını oyunlarını keyifle anlatıyor ama o ayrılık anı geldi mi hep ağlamaklı okula gitmek istemiyorum naraları atıyor uyumadan önce. 2 aylık hamileyim. Sürekli strese giriyorum istemsiz kardeşi olduktan sonrada bu stresle nasıl gidip gelicez vs 😢 Babasıyla da asla gitmiyor okula benimle gitmeye alıştı babasının götürmesine fırsat bile vermiyor. Nasıl bi yol izlemeliyim nerdeyse okuldan vazgeçicem ama bu düzeni oturtabilmişken çokta ihtiyacım olucak bu kreşe ikinci çocuğum doğduğunda..😔 Bana aşırı düşkün