CuteBadesMama Serpil51 link paylaşmak yasak, ben Siemens’in GS36NVIE0N model numaralı derin dondurucusunu kullanıyorum yetiyor.
arzuapo Serpil51 çok özür dilerim uğur derin dondurucu Arçelik sanmışim kayınvalidemde kullanıyor 10 sene var o da memnun