busratarkan yani bende vurulmuştum 37. Günümüzde kanamam kesilmişti. 40. Gün tekrar başladı. 42. Gün doktor kontrolümde regli olmuşsun dedi ve üç aylık iğne önerdi. Bi ay oldu yaptıralı ama hala kanama devam ediyor. Bugün doktora gideceğim.kanamamın durması için ilaç verecekmiş. Mesaj attım iğneden kaynaklı diyor. Çok halsizim ve bi daha tercih edeceğimi sanmıyorum