Kızlar yarın ameliyat olacağım dünden beri sütten kestim annemde kalıyorum tahmin ettiğimden daha ağır geçiyor ama mecburum kesmeye ilaç kullanamıyorum ikinci kez grip olduk ameliyat olacağım o yüzden tek yolum memeyi bırakmak daha rahat geçirmek için önerisi olan var mı bu arada normalde gurbetteyim ameliyat acil diye ailemin yanına geldim bu süreç nasıl ilerler rahatlar mıyız çok fazla yemesine düşkün değil memeciydi napacağım bilmiyorum