mombabe bence eğer bebeğiniz 1-2 yaş civarıysa bisiklet daha iyi 2 yaş üzerindeyse xiomi, decathlon marka bakabilirsiniz . Bizde bu marka var bebeğim bisikletini daha çok seviyor . Hediye geldi yoksa önceliğim hiç değildi. Pr çok yapıldı diye dikkat çekti . Yoksa değmez