Kızlar merhabalar bebeğim iki gün önce kabız olmuştu ıkına ıkına küçük küçük çıkardı şimdi de böyle hafif ishal gibi hafif çok düşük bir türlü bugün de doktora götürdük doktor hangi mamayı kullanıyorsun dedi biz SMA kullanıyoruz SMA’dan önce de Aptamil kullanmıştık doktorda tekrardan Aptamil ile dönmemizi istedi daha şekerli olduğu için sizde de böyle bu durumu yaşayan var mı tekrardan Aptamil ile dönmeli miyim sizce