beginnerrmomm Evet oluyor. Benim oğlum 4 buçuk yaşında derdini kendisi anlatıyor. Bazen ağzına midesinden su gibi sıvı geliyordu tekrar yutuyordu bunu kendisi de söylüyordu su geliyor ağzıma diye midesinin yandığını söylüyordu sık sık özellikle geceleri. Yemek yerken de güçlükle yemek yiyordu. Kocaman çocuk 3-4 kaşık alıp doydum deyip kalkıyordu o 3-4 kaşığı da midesi almaya almaya yiyordu zaten hatta o kadar çok çiğniyordu ki öğürmesi geliyordu yemek yiyemiyorum midem bulanıyor diyordu. İnanılmaz yemek seçiyordu şuan mesela yeni yemekler vs de deniyor,yiyor o kadar çok tadını bilmediği yemek var ki 🥲Şuan bunları çözdük kendisi de farkında artık geceleri çok rahat uyuduğunu söylüyor,yemek yiyebiliyorum artık diyor fakat diş gıcırdatması ve ağız kokusu devam ediyor bunlar da reflü kaynaklı oluyormuş. Uzun zaman aynı kilo da kaldı şimdi kilo da almaya başladı. Yani aslında standart reflü belirtilerini yaşıyorduk bizde uzunca zamandır ama doktorları bir türlü inandıramadık gelişimi çok iyi olduğu için ama kilosu vs zaten bebeklikten geliyordu. Hatta zorbalayan doktorlar dahi oldu daha ne kadar gelişsin istiyorsun diye ama benim derdim gelişimi kilosu değildi ilk etapta şikayetlerini takıyordum doğal olarak,hiçbir zaman yemek yedirmek için elinde tabakla gezen bir anne olmadım zaten. Şikayetlerini doktorla konuşurken söyleyince çok şükür inandılar çocuğa da bir tedavi planı vs hazırlandı 🥲😂Şuan 2. Aydayız 3 ay tedavi görecek midesi iyice rahatlasın denildi sonrasına da bakacağız artık. Sanırım genetik yatkınlıkta önemliymiş bende ve babasında da mide problemleri oluyor zaten ama babasında bana göre daha çok var onunkisi de reflü.